Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keepers Of Eternity - Guild forum


    Marksmann Hunter

    Galoth
    Galoth
    Admin


    Poèet pøíspìvkù : 129
    Join date : 18. 07. 10

    Marksmann Hunter Empty Marksmann Hunter

    Příspěvek  Galoth Sat Sep 18, 2010 1:15 pm

    Takze tento topic som nepisal(len sem tam doplnil) ja ale jeden hunt ''Ilias''
    Kopiroval som to lebo MM neni moj primarny build a na SRV pracujem hodim to tam behom tyzdna

    Staty
    Z jedním nejdůležitějších statů je hit rating. Pro huntera je nyní cap 263 neboli 8%. Důležité je, že pet dostává z hitu pouze jeho celočíselnou část, což znamená, že pokud máte 7.96% na hit, pet má jen 7%, což může celkem podstatně ovlivnit DPS (no, dobrá, podstatně asi ne, ale akových 50DPS rozdíl to udělá určitě). Armor Penetration(ArP) je, pro MM huntera velice prospěšný, je jím ovlivněno více než 50% vaší damage (ArP neovlivňuje pouze Chimera Shot, Arcane Shot a tiky Serpent Stingu) a je tudíž mnohem více vítaným statem než haste ArP mal by byt pre MM cca 563 cize 41-46%

    Primárním statem pak dále zůstáva agility. V tomto případě platí čím více, tím lépe, prakticky to s ní nejde přehnat.

    Dalšími staty pak jsou intelect, haste, crit a samozřejmě attack power (AP). Díky talentu Careful Aim se intelekt převádí na AP v poměru 1:1, navíc znamená více many což představuje lepší doplňování many přes Replenishment a případný Aspect of the Viper. Co se haste, tak se vyplatí pouze do doby, než je cast time Steady Shotu na nebo pod 1.5s (GCD). To je pro Marksman huntera také značně usnadněno talenty v Improved Aspect of the Hawk.. Crit a AP snad ani netřeba vysvětlovat.

    Enchanty, gemy
    Po dosažení hit capu je nejlepší cestou se zaměřit na agilitu, jednou z mála vyjímek je ench na boty. Zde je možno použít buď Icewalker pro dodatečný hit a crit nebo, v případě dostatečného hitu, Tuskarr's Vitality která zvyšuje staminu a rychlost běhu tudíž i vaši šanci na přežití pokud se něco pokazí. Pro meta gem existuje jen jediná volba a to Relentless Earthsiege Diamond. Potřebu jednoho žlutého a jednoho modrého gemu v equipu pak obvykle řeším přes zelený gem v jednom ze socketů těchto barev (obvykle Jagged Forest Emerald (+8 crit +12 stamina)).

    Talenty, glyphy
    Pro účely raidování s vyváženou grupou bych doporučil tyto telenty. Jelikož ve většině grup stejně potkáte někoho, kdo vám poskytuje buff na 10% AP, je zbytečné dávat talent do Trueshot Aury. Naopak Silencing Shot díky tomu, že nespouští GCD je velice příjemným zvýšením pouze za cenu nepatrně vyšší manové náročnosti.

    V případě, že jste přešli na čistě ArP spec, většinou máte problém s hitem, osobně doporučuji tento build:
    http://talent.mmo-champion.com/?hunter#ZLKMzjrhmQ401,Y6e-q3,12213

    Jako major glyphy jsem zvolil Kill Shot, Aimed a Hawk. Kill Shot je celkem jasná volba, instantní střela, obrovské rány, čím více jich stihnete do bosse/addů vypálit tím lépe. Glyph na Hawka jsem dal kvůli tomu že z talentu Improved Aspect of Hawk vám toto dá dalších 6% att. speed.Dobré je taky of Trueshot aura dá vám 10% crit na AS.

    Z minor glyphů bych pak snad jen vypíchl Glyph of Feign Death který může v případě smolného rezistu značně zvýšit vaše DPS.

    [b]Rotace

    Jako většina class ve WotLK i hunter už nemá pevně danou rotaci ale namísto toho se řídí tak zvaným prioritním listem.Asi bych to zhodnotil ze rotacia v MM je dolezita... Pro Marksman spec je následující:

    Kill shot - Serpent Sting - Chimera - Aimed shot - arcane - Silencing S - SS

    •Hunter's Mark - Základní spell který boostuje dmg jak vám tak all cllasam na AP vždy se ale zeptejte bud Neura nebo Galotha pokud ste na PVE pokud marku dávat máte protože jsou tu aj bossové na kterých je nutné aby ste nám ji nepřehazovali.
    •Kill Shot - Vcelku jasná volba, obrovský dmg, takže čím více tím lépe
    •Serpent Sting - Ve skutečnosti jej střííte pouze jednou na začátku combatu, je však důležité aby byl na mobovi ještě před použitím Chimera Shotu (Toto pravidlo platí pouze pro moby u kterých je šance že stihnete alespoň dva Chimera Shoty), s 2-piece bonusem z T9 se stávají samotné tiky serpentu poměrně značnou složkou vašeho DMGe
    •Chimera Shot - Obrovský dmg, z critu procuje bleed dotka
    •Aimed Shot - Physical dmg je ovlivněný ArP, crit procuje bleed
    •Arcane Shot - Má nižší prioritu než Aimed jelikož je to magic dmg a neprocuje bleed, při vysoké hodnotě ArP ratingu (okolo 500 a výše) se někdy úplně vypouští. Razz
    •Silencing Shot - Ve skutečnosti se makruje na většinu ostatních shotů takže se vypouští ihned po vypršení jeho CD, nespouští GCD.
    •Steady Shot - Od patche 3.0.8 obrovsky nerfnut, používá se pouze pro vyplňování prázdných míst když není CD na silnější střelu.Prostě jen klepáte na SS dokud nemáte CD na ChS a AS popr ArS

    Peti
    Cca od vydání patche 3.1 se nejsilnějším petem stal vlk (Wolf) díky jeho abilitě která jak petovi tak hunterovi poskytuje na 20s 320AP a má CD 40s, z čehož vyplývá že z peta máte stabilních 160AP.
    Dalším dobrým petem může být také např sova kvůli Owl focusu abilitky která dělá že pet má šanci dát spell keterý mu nesežere focus.A hlavně pokud máte problémy s manou tak je tu abilitka která tikne 3x a dá vám po 1k many což je dobré.

    Před každým boss fightem je důležité mít peta plně nabufovaného, jeho damage roste s buffy mnohem více než ta vaše. Z toho samého důvodu je důležite se snažit peta udržet naživu, v některých fázích fightu (např. Mimiron fáze 1. a 4.) může být výhodnější si jej nechat na passive vedle sebe. Také má už-li boss málo HP nevyplatí se peta ressovat, ztrácíte tím zbytečně minimálně 10s po které je možno dávat damage.

    Pokud budete něco chtít poptejte se Twisted Evil "Neura" Twisted Evil

      Similar topics

      -

      Právě je Sun May 19, 2024 6:49 pm